Обмін та повернення


Гарантія

  • Більшість товарів представлених у магазині мають термін гарантійного обслуговування (термін гарантії визначається сервісною політикою кожного виробника окремо).

Правила повернення та обміну товару неналежної якості

  • Покупець може повернути або обміняти куплений товар, якщо товар виявився неналежної якісті (зовнішні пошкодження, некомплектність, неробочий стан).
  • Якщо недоліки товару виявлені Покупцем на відділенні транспортної компанії, Покупцю достатньо повідомити про це нашу службу підтримки. У такому разі товар буде замінено або повернено в найкоротші терміни з урахуванням терміну доставки.
  • Претензії щодо кількості, зовнішньому вигляду, комплектності товару та відсутності гарантійного талона приймаються лише за умови їх виявлення у процесі отримання товару у відділенні транспортної компанії. При виявленні просимо дзвонити до нашої служби підтримки. Після винесення товару за межі відділення транспортної компанії вищезазначені претензії не приймаються.
  • Переконливе прохання проводити перевірку товару при отриманні у відділенні транспортної компанії!
  • Якщо недоліки товару виявлені Покупцем після винесення товару зі складу транспортної компанії - повернення або обмін товару проводиться після висновку сервісного центру згідно із Законом України "Про захист прав споживачів". Для повернення або обміну товару необхідно пред'явити гарантійний талон (якщо такий вимагає виробник) та розрахунковий документ, що підтверджує покупку (товарно-транспортна накладна з датою отримання товару). У такому разі доставка товару до сервісного центру оплачується Покупцем.

Повернення або обмін якісного товару

  • Покупець може повернути або обміняти якісний товар протягом 14 днів з дати придбання (не включаючи дату придбання), за умови, що товар не використовувався, на ньому немає пошкоджень, слідів експлуатації, розбирання або ремонту (у тому числі прихованих), а також збережено цілісність оригінальної упаковки та збережений товарний вигляд та розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом із товаром при отриманні товару (товарно-транспортна накладна з датою отримання товару).
  • Якщо товар був винесений Покупцем за межі відділення транспортної компанії – для повернення або обміну товару Покупцеві знадобиться висновку сервісного центру. У такому разі доставку товару до сервісного центру та на склад нашого магазину оплачує Покупець, згідно з тарифами транспортної компанії.
  • Відправлення товару на заміну провадиться після отримання підтвердження від сервісного центру заміни товару.
  • Вартість доставки товару на заміну визначається згідно з умовами оплати доставки товарів, куплених у нашому магазині.