Кошик

Обмін та повернення

Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:

  • Минуло не більше 14 днів з моменту придбання товару.
  • Перевірте, будь ласка, відсутність вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню
  • Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, розбирання або ремонту (у тому числі прихованих), наявна повна комплектація товару (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі). 
  • Чек або видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)

Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:

  • Виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі.
  • Гарантійний талон.
  • Документ, що посвідчує особу.
  • Iдентифікаційний податковий номер (ІПН).
  • Актуальні реквізити карткового рахунку.

Обміняйте або поверніть товар надіславши його Новою Поштою на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті або на гарячій лінії Wintik +38(095)1132017, +38(067)1132017, якщо від дати купівлі не минуло 14 днів, обов’язково додайте зазначені вище документи

Як обміняти або повернути товар?

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
  • Чек надсилати не обов’язково.

2. Підготуйте документи вказані вище
3. Зареєструйте заявку в Особистому кабінеті на сайті або на гарячій лінії Wintik +38(095)1132017, +38(067)1132017
4. Як надіслати товар кур’єрською службою

- Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти
- Оформите відправлення за реквізитами:

  • Отримувач - ТОВ "Вінтік Україна"
  • Телефон - 095-567-35-29 (лише як контактний для відправки)
  • Адреса - Київ, Нова Пошта №284
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані

Обмін/повернення товарів, які передбачають підключення до водо- газопроводу, можливий за умови, що товар не встановлювався і не втратив товарний вигляд.

Як мені повернуть кошти за повернений товар або не отриманий товар?

Для повернення коштів напишіть заяву на повернення коштів на паперовому бланку. 

У бланку повернення вкажіть:

  • Суму повернення
  • IBAN
  • Номер картки
  • Банк
  • ЄДРПОУ банку
  • П.І.Б. власника картки 
  • ІПН власника картки 
  • Серію та номер документу, що підтверджує особу
  • Номер чека

Зразок заяви на повернення коштів за повернений товар або не отриманий товар: СКАЧАТИ

Гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Зверніть увагу.  Якщо оплата за товар (послуги) здійснювалась у безготівковій формі, то повернення коштів за повернений товар або не отриманий товар здійснюється у безготівковій формі через установу банку, або у разі готівкової форми розрахунків чи застосування банківської платіжної картки – із застосуванням ПРРО з оформленням відповідного розрахункового документа, але у випадку використання банківської платіжної картки без видачі готівкових коштів, тобто на розрахунковий рахунок покупця, відкритого у банку.

Пунктом 8 глави III Порядку № 547 встановлено, що якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 грн., матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги), відомості про товар (послугу), суму виданих коштів, номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).

Такий самий акт складається під час скасування помилково проведеної через РРО та/або ПРРО суми розрахунку або помилково вибраної форми оплати (готівка, картка, кредит тощо). В акті зазначаються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.

Важливо:

  • Якщо товар був винесений Покупцем за межі відділення транспортної компанії – для повернення або обміну товару Покупцеві знадобиться висновку сервісного центру. У такому разі доставку товару до сервісного центру та на склад нашого магазину оплачує Покупець, згідно з тарифами транспортної компанії.
  • Відправлення товару на заміну провадиться після отримання підтвердження від сервісного центру заміни товару.
  • Вартість доставки товару на заміну визначається згідно з умовами оплати доставки товарів, куплених у нашому магазині.

Якщо товар не вмикається, працює з проблемами або товар неналежної якості – будь ласка, ознайомтеся з правилами повернення та обміну товару неналежної якості

  • Покупець може повернути або обміняти куплений товар, якщо товар виявився неналежної якісті (зовнішні пошкодження, некомплектність, неробочий стан).
  • Якщо недоліки товару виявлені Покупцем на відділенні транспортної компанії, Покупцю достатньо повідомити про це нашу службу підтримки. У такому разі товар буде замінено або повернено в найкоротші терміни з урахуванням терміну доставки.
  • Претензії щодо кількості, зовнішньому вигляду, комплектності товару та відсутності гарантійного талона приймаються лише за умови їх виявлення у процесі отримання товару у відділенні транспортної компанії. При виявленні просимо дзвонити до нашої служби підтримки за телефонами +38(095)1132017, +38(067)1132017. Після винесення товару за межі відділення транспортної компанії вищезазначені претензії не приймаються.
  • Переконливе прохання проводити перевірку товару при отриманні у відділенні транспортної компанії!
  • Якщо недоліки товару виявлені Покупцем після винесення товару зі складу транспортної компанії - повернення або обмін товару проводиться після висновку сервісного центру згідно із Законом України "Про захист прав споживачів". Для повернення або обміну товару необхідно пред'явити гарантійний талон (якщо такий вимагає виробник) та розрахунковий документ, що підтверджує покупку (товарно-транспортна накладна з датою отримання товару). У такому разі доставка товару до сервісного центру оплачується Покупцем.

Важливо: Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.

Повернення товарів у оптовій торгівлі​

Відносини між продавцем – підприємством оптової торгівлі і покупцем – підприємством роздрібної або оптової торгівлі оформляються договором купівлі-продажу (гл. 54 Цивільного кодексу, далі – ЦК) і договором постачання товарів (гл. 30 Господарського кодексу). Суб'єкт господарювання може повернути товар у випадку, якщо:

  • товар неякісний або має істотні недоліки (ст. 678 ЦК);
  • товар поставлений у меншій кількості (ст. 670 ЦК), не того асортименту (ст. 672 ЦК) або не тієї комплектності (ст. 684 ЦК) і при цьому продавець не здійснив додаткове постачання, щоб виправити свої помилки;
  • виробник відкликав свій товар (ст. 6811 ЦК).

Зверніть увагу: повернути якісний товар можна тільки за певних умов. Наприклад, при розірванні договору у зв'язку з істотними змінами обставин, якими керувалися сторони при його укладенні (ст. 652 ЦК), або при включенні до договору постачання обставин, при настанні яких можливе повернення якісного товару. Інакше повернення товару оформляється як зустрічне постачання за новим договором, а потім сторони проводять взаємозалік зустрічних однорідних вимог за договорами.


Які товари не можливо повернути впродовж 14 днів

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Крім того, Перелік включає в себе й такі непродовольчі товари:

- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;

- корсетні товари;

- парфюмерно-косметичні вироби;

- пір'яно-пухові вироби;

- дитячі іграшки м'які;

- дитячі іграшки гумові надувні;

- зубні щітки;

- мундштуки;

- апарати для гоління;

- помазки для гоління;

- розчіски, гребінці та щітки масажні;

- сурдини (для духових музичних інструментів);

- скрипічні підборіддя;

- рукавички;

- тканини;

- тюлегардинні і мереживні полотна;

- килимові вироби метражні;

- білизна натільна;

- білизна постільна;

- панчішно-шкарпеткові вироби;

- товари в аерозольній упаковці;

- друковані видання;

- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні;

- матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);

- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;

- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);

- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.