Кошик

Оплата

При оформленні замовлення оберіть зручну для вас форму оплати:

  • Онлайн оплата (Liqpay)
  • Оплата по рахунку
  • Оплата при отриманні замовлення

1. Як оплатити замовлення онлайн (Liqpay)?

  1. Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
  2. Виберіть спосіб оплати Онлайн оплата (Liqpay).
  3. Завершіть оформлення замовлення.
  4. Далі ви побачите сторінку системи безпечних платежів, де зможете вказати, як саме ви хочете здійснити оплату: через Apple Pay, Google Pay, онлайн карткою, Приват24, PrivatPay, QR-код, LiqPay та підтвердити оплату.

Зверніть увагу:

  • Для успішної оплати, карта має підтримувати сервіс 3d secure.
  • Щоб отримати замовлення, оплачене онлайн, потрібно надати документ, який посвідчує особу.
  • При оплаті замовлення картою закордонного банку, можливі обмеження на кількість платежів та максимальну суму платежу з боку платіжної системи. Зараз це один платіж в день, на суму, що не перевищує 10000 грн.
  • Чек про оплату вам буде відправлено в СМС повідомленні або на Email. Паперовий чек в такому випадку не надається.

2. Як оплатити замовлення по рахунку?

  1. Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
  2. Виберіть спосіб оплати Оплата по рахунку.
  3. Вкажіть:
    - назву платника (ТОВ, ФОП, Приватна особа, або інші)
    - ЕДРПОУ (для юридичних осіб та ФОП)
    - Статус платника ПДВ
  4. Завершіть оформлення замовлення.
  5. Після оформлення замовлення на електронну адресу буде надіслано рахунок з реквізитами для оплати.
  6. Рахунок Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми.

Зверніть увагу:

  • Відвантаження замовлення відбувається тільки після зарахування коштів на рахунок магазину.
  • Рахунок дійсний на протязі 3 робочих днів
  • Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається в M.E.Doc або Вчасно.

Рахунок з ПДВ виставляєтся від ТОВ «ВІНТІК УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 43092037)
IBAN UA393515330000026001052131064

Зразок договору поставки з ПДВ: Завантажити

Рахунок без ПДВ виставляєтся від ФОП 2 групи ФОП ГЕРАСИМОВА ХРИСТИНА (код ІПН 3481210523)
IBAN UA953052990000026008005034656

Зразок договору поставки без ПДВ: Завантажити

Що потрібно для отримання товару?

Для приватних осіб – паспорт.

Для юридичних осіб та СПД: оригінал доручення, виписаного на пред'явника компанії, і паспорт.

Без оформлення доручення товар може отримати директор підприємства із завіренням видаткових накладних печаткою підприємства і з паспортом.

3. Як оплатити замовлення при отриманні?

  1. Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
  2. Виберіть спосіб оплати Оплата при отриманні замовлення.
  3. Завершіть оформлення замовлення.
  4. Оплатіть замовлення готівкою або банківською карткою при отриманні товару від кур'єра або у відділенні ТК «Нова пошта».

Зверніть увагу. 

  • Чек про оплату вам буде відправлено в СМС повідомленні або на Email. Паперовий чек в такому випадку не надається.
  • Комісію 2% + 20 грн сплачує покупець-отримувач посилки
  • Такий спосіб оплати можливий лише при повній оплаті замовлення. Часткова оплата у разі відмови від товару поки неможлива.
    Вартість замовлення не може перевищувати 139 999 грн.

Зверніть увагу. Якщо Ви бажаєте, щоб менеджер компаніі з вами не зв'язувався поставте галочку навпроти "Не дзвоніть мені для підтвердження замовлення"
Графік роботи контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00
Якщо замовлення було оформлено в робочий час, ми зв'яжемося з вами протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили замовлення в неробочий час, ми зв'яжемося з вами наступного робочого дня до 10:00.