Оплата
При оформленні замовлення оберіть зручну для вас форму оплати:
- Онлайн оплата (Liqpay)
- Оплата по рахунку
- Оплата при отриманні замовлення
1. Як оплатити замовлення онлайн (Liqpay)?
- Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
- Виберіть спосіб оплати Онлайн оплата (Liqpay).
- Завершіть оформлення замовлення.
- Далі ви побачите сторінку системи безпечних платежів, де зможете вказати, як саме ви хочете здійснити оплату: через Apple Pay, Google Pay, онлайн карткою, Приват24, PrivatPay, QR-код, LiqPay та підтвердити оплату.
Зверніть увагу:
- Для успішної оплати, карта має підтримувати сервіс 3d secure.
- Щоб отримати замовлення, оплачене онлайн, потрібно надати документ, який посвідчує особу.
- При оплаті замовлення картою закордонного банку, можливі обмеження на кількість платежів та максимальну суму платежу з боку платіжної системи. Зараз це один платіж в день, на суму, що не перевищує 10000 грн.
- Чек про оплату вам буде відправлено в СМС повідомленні або на Email. Паперовий чек в такому випадку не надається.
2. Як оплатити замовлення по рахунку?
- Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
- Виберіть спосіб оплати Оплата по рахунку.
- Вкажіть:
- назву платника (ТОВ, ФОП, Приватна особа, або інші)
- ЕДРПОУ (для юридичних осіб та ФОП)
- Статус платника ПДВ - Завершіть оформлення замовлення.
- Після оформлення замовлення на електронну адресу буде надіслано рахунок з реквізитами для оплати.
- Рахунок Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми.
Зверніть увагу:
- Відвантаження замовлення відбувається тільки після зарахування коштів на рахунок магазину.
- Рахунок дійсний на протязі 3 робочих днів
- Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається в M.E.Doc або Вчасно.
Рахунок з ПДВ виставляєтся від ТОВ «ВІНТІК УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 43092037)
IBAN UA393515330000026001052131064
Зразок договору поставки з ПДВ: Завантажити
Рахунок без ПДВ виставляєтся від ФОП 2 групи ФОП ГЕРАСИМОВА ХРИСТИНА (код ІПН 3481210523)
IBAN UA953052990000026008005034656
Зразок договору поставки без ПДВ: Завантажити
Що потрібно для отримання товару?
Для приватних осіб – паспорт.
Для юридичних осіб та СПД: оригінал доручення, виписаного на пред'явника компанії, і паспорт.
Без оформлення доручення товар може отримати директор підприємства із завіренням видаткових накладних печаткою підприємства і з паспортом.
3. Як оплатити замовлення при отриманні?
- Додайте товар у кошик і перейдіть до оформлення замовлення.
- Виберіть спосіб оплати Оплата при отриманні замовлення.
- Завершіть оформлення замовлення.
- Оплатіть замовлення готівкою або банківською карткою при отриманні товару від кур'єра або у відділенні ТК «Нова пошта».
Зверніть увагу.
- Чек про оплату вам буде відправлено в СМС повідомленні або на Email. Паперовий чек в такому випадку не надається.
- Комісію 2% + 20 грн сплачує покупець-отримувач посилки
- Такий спосіб оплати можливий лише при повній оплаті замовлення. Часткова оплата у разі відмови від товару поки неможлива.
Вартість замовлення не може перевищувати 139 999 грн.
Зверніть увагу. Якщо Ви бажаєте, щоб менеджер компаніі з вами не зв'язувався поставте галочку навпроти "Не дзвоніть мені для підтвердження замовлення"
Графік роботи контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00
Якщо замовлення було оформлено в робочий час, ми зв'яжемося з вами протягом 30 хвилин.
Якщо Ви оформили замовлення в неробочий час, ми зв'яжемося з вами наступного робочого дня до 10:00.