Кошик

Гарантія

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. 
Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 60 місяців, термін гарантії визначається сервісною політикою кожного виробника окремо. 

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете надіслати товар на гарантійний ремонт чи викликати майстра коштом сервісного центру. Доступні варіанти вказано у вашому гарантійному талоні.

Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, для гарантійного ремонту надішліть товар нам «Новою поштою» із заповненою в Особистому кабінеті заявкою на гарантійне обслуговування. Разом із товаром вкладіть гарантійний талон, а ми передамо його до авторизованого сервісного центру.

Які товари підлягають гарантійному ремонту?
Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.
Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту. Існують товари, які ремонтуються лише за місцем встановлення (наприклад, бойлери, кондиціонери, газові котли, системи фільтрування води).
Для ремонту великої побутової техніки (пральних машин, холодильників, посудомийних машин, кондиціонерів тощо) можна викликати майстра сервісного центру на вашу адресу.

Переконайтеся, що:

  • гарантійні пломби на місці;
  • товар не має механічних або інших пошкоджень;
  • товар використовувався за інструкцією;
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
  • гарантійний талон заповнено правильно;
  • зберігся серійний номер або IMEI товару;
  • при відправленні до сервісного центру ви зняли всі паролі, біометричний захист із портативних пристроїв.

Як відправити товар по гарантії?

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар ще на гарантії.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, відправити треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви відправляєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Чек надсилати не обов’язково.

2. Покладіть в упаковку гарантійний талон
3. Зареєструйте заявку в Особистому кабінеті на сайті або на гарячій лінії Wintik +38(095)1132017, +38(067)1132017
4. Як надіслати товар кур’єрською службою

- Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти
- Оформите відправлення за реквізитами:

  • Отримувач - ТОВ "Вінтік Україна"
  • Телефон - 095-567-35-29 (лише як контактний для відправки)
  • Адреса - Київ, Нова Пошта №284
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Зверніть увагу. Деякі товари приймаються на гарантійний ремонт лише за наявності супутніх аксесуарів і складових модулів.
Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України "Про захист прав споживачів".
Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою для надання сервісних послуг.
Зверніть увагу. У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.